Mengharap Secebis Kasih-Nya

Istiqamah di Atas Manhaj Nabi SAW dan Sahabat r.hum

Jemputan Kenduri Kahwinku


Assalamua’alaikum WBT…
Kepada warga pembaca,

Jemputan ke kenduri kesyukuran sempena perkahwinan saya pada


26 SEPTEMBER 2009


Di PT 834 Kg Chabang 3 Bator,Jelawat 16070 Bachok Kelantan Darul Islam.


Hadis Ibnu Umar r.a katanya:


Rasulullah s.a.w pernah bersabda: "Apabila seseorang daripada kamu dijemput ke majlis kenduri maka hendaklah kamu menghadirinya"

Hadis Sahih Muslim :2574


p/s: Nanti bagitau boleh datang ke tak..nak bajet2. persediaan tak buat lagi.hehe


4 comments:

Tanpa Nama berkata...

saya nak pergi bley x??hehe..
InSyAllah saya penuhi tuntutan sunnah supaya memenuhi jemputan..

Tha'ifah Al Mansurah..
Azuhan
Akademi Pengajian Islam Universiti Malaya...

qayyum berkata...

boleh2,tak de masalah..

adLYNNa's berkata...

masukkan namaku dlm list...
*provided ain g jugak*

Tanpa Nama berkata...

assalamualaikum..

BAARAKALLAH!
semoga berbahagia dunia dan akhirat.

maaf qayyum, aku tak dpat pegi walimah tu walaupun kita ni kira berjiran..

aku baru jah habis cuti..ni masuk sem baru..doakn aku etek..
k,wsalam..

(MUSTAS)